Update 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu Update 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu

Update 2

Blijf op de hoogte en volg

12 Januari 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,
Tijd voor een nieuwe update vanuit Curaçao :) Het is inmiddels midden in de nacht in Nederland, hier is het 11 uur 's avonds en ik sta op het punt om te gaan slapen omdat ik morgen mijn eerste stagedag heb.
Ik begin de eerste twee dagen in de housekeeping, waar ik dus de kamers moet schoonmaken. Daarna heb ik twee dagen frontoffice en dan nog een dagje bij een van de restaurants. Aanstaande zondag heb ik weer een vrije dag.
Het is hier nog steeds heel warm, maar het went eigenlijk best snel.
We hebben inmiddels ook eindelijk de auto's dus zijn niet meer afhankelijk van anderen en kunnen zelf ook gewoon dingen gaan ondernemen. Nouja.. op dit moment zijn we wel weer redelijk afhankelijk van onze huisbaas omdat we vanavond pech hebben gehad met een van de auto's. Het zijn automaat auto's, dus die kunnen in principe niet uitvallen, maar toch is dat gebeurt bij een van de auto's. Onze huisbaas heeft met startkabels de auto weer aan de praat gekregen waardoor we dus naar huis konden rijden (we waren op weg naar het Hilton hotel om daar een medestudent op te halen van haar stage, gelukkig waren we nog dichtbij huis toen we stil kwamen te staan).
Later op de avond heeft onze huisbaas nog een keer geprobeerd de auto te starten en dit lukte, maar toen hij aan de accu zat, viel de auto uit en in het slot met de sleutel nog in de auto... Nu hebben we dus nog maar een auto en brengt onze huisbaas mij en nog een meisje naar onze stageplekken toe. Wat betreft de auto's hebben we dus een beetje pech, maar voor de rest is het echt genieten hier.
We zijn gister naar een afgelegen strandje bij het westpunt gereden en hebben daar met z'n allen een barbecue en een heel relaxt dagje gehad. Zo zie je ook nog eens iets van het eiland :)
Mijn benen zitten nog steeds onder de muggenbulten maar volgens mij krijg ik er niet echt meer bulten bij, dus dat scheelt.
We hebben drie avonden een feest meegemaakt wat iedere week op bepaalde dagen is en het zijn voornamelijk beachparty's (strandfeesten)! Echt heel erg leuk!
Toevallig was er afgelopen zaterdag een primeur van een bekend feest in Nederland (TikTak) hier op Curaçao en wij waren van de partij, echt een heel goed feest ook!
Nou, dit was het dan wel weer eventjes voor nu, ik ga snel lekker slapen, morgen gaat de wekker rond 6 uur..
Snel een derde update!!

  • 12 Januari 2016 - 07:25

    Darryl:

    Veel feesten daarzo!! haha.. en beetje werken.. zoals het hoort. ;p
    Geniet er van nichtje.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2016

Update 8

11 April 2016

Update 7

17 Maart 2016

Update 6

29 Februari 2016

Update 5

08 Februari 2016

Update 4

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 2761

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: