Update 5 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu Update 5 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu

Update 5

Blijf op de hoogte en volg

29 Februari 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon tardi allemaal!
Na bijna een maand is hij er dan: een nieuwe update vanuit Curaçao!
Inmiddels ben ik hier alweer bijna 2 maanden, de tijd vliegt voorbij..
En ondanks dat, heb ik het nog steeds heel erg naar mijn zin!
Nog steeds leer ik bijna dagelijks nieuwe mensen kennen die hier of voor stage zijn, of voor werk of gewoon op vakantie.
Inmiddels zijn er wel wat dingetjes veranderd op mijn stage. Zo heb ik andere werktijden en werkzaamheden binnen dezelfde functie gekregen. Ik heb nu alleen maar dagdiensten en nog steeds 2 dagen per week vrij.
Die 2 vrije dagen gebruik ik meestal om te wassen en op te ruimen, boodschappen te doen, maar natuurlijk ook om bruin te worden op het strand! Als we met meerdere huisgenoten vrij zijn proberen we om naar een strand aan het Westpunt te gaan, omdat de stranden daar gewoon heel mooi zijn.
Gister waren we met bijna alle huisgenootjes vrij en toevallig was er een Beach Festival zo'n 4 minuutjes bij ons appartement vandaan. In eerste instantie moest ik ook werken maar mijn rooster was veranderd (wat wel heel goed uitkwam) waardoor ik toch nog vrij was gister en dus met mijn huisgenootjes naar het Festival kon gaan. En wat was het leuk! Allemaal verschillende DJ's, op het strand, allemaal bootjes en jetski's in de zee, heel veel mensen die ik inmiddels van gezicht of van naam ken, maar toch ook weer heel veel nieuwe mensen.. Ik heb er echt van genoten!
Inmiddels heb ik mijn werkdag voor vandaag er ook alweer bijna opzitten. Morgen ben ik vrij, samen met 2 huisgenootjes dus dat wordt lekker genieten van de zon! Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik een tekort aan Vitamine D heb! :)
Tot snel allemaal!

  • 29 Februari 2016 - 21:01

    Leny:

    Hoi Natas, Twee maanden alweer......de tijd vliegt idd voorbij. En uit je berichtjes begrijp ik dat je een heerlijk leventje heb daar, dus geniet er nog maar van!!!
    Liefs van je tante

  • 29 Februari 2016 - 22:12

    Darryl:

    jajajaja, lekker chillen nichtje!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2016

Update 8

11 April 2016

Update 7

17 Maart 2016

Update 6

29 Februari 2016

Update 5

08 Februari 2016

Update 4

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 2758

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: