Update 6 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu Update 6 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu

Update 6

Blijf op de hoogte en volg

17 Maart 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo lieve mensen!
Weer eventjes een update vanuit het (nog steeds) zonnige Curaçao!
Vorige week zijn de ouders van een huisgenootje hier aangekomen. Zij zijn de eerste ouders van alle huisgenoten en hierna blijven we bezoek krijgen.
Dit betekend ook dat mijn ouders over 20 dagen (!!!) al op het eiland aankomen. Het gaat allemaal zo snel!
Ik heb het hier nog steeds heel erg naar mijn zin en wil eigenlijk nog lang niet naar huis.
Op mijn stage gaat het ook nog goed, heb een aantal nieuwe werkzaamheden gekregen en het is de laatste dagen best druk in het hotel.
Ook buiten het werk vermaak ik me nog steeds prima. Op de vrije dagen nog altijd mooie stranden bezoeken en er een hele rustige dag van maken. 's Avonds nog een paar leuke feestjes bijwonen en altijd weer nieuwe mensen leren kennen.
Sommige vrije dagen zijn echt heel rustig, omdat je dan de enige bent die vrij is van de huisgenoten. Gister had ik zo'n dag. Eerst even wat boodschappen gedaan en opgeruimd thuis en daarna heerlijk aan het strand gelegen en een beetje bijgeslapen. Het is altijd fijn om mensen om je heen te hebben, maar omdat wij met elkaar wonen en alles met elkaar delen is het soms ook heel fijn om even een dagje alleen te zijn.
Nou ik ga weer aan het werk, tot snel!

  • 17 Maart 2016 - 20:51

    Darryl:

    lekker hoorrr.....

    he dans je al een beetje salsa enzo of wat? ik zit nu in Cali, Colombia. Kom steeds dichterbij :p

    kusjes
    Dar

  • 18 Maart 2016 - 17:45

    Leny:

    Lekker blijven genieten hoor Natas, de tijd vliegt voorbij!
    En bijna........ lekker chillen met pappie en mammie! ☀️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2016

Update 8

11 April 2016

Update 7

17 Maart 2016

Update 6

29 Februari 2016

Update 5

08 Februari 2016

Update 4

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 2756

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: