Update 8 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu Update 8 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu

Update 8

02 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,
De tijd vliegt voorbij.. morgen over 4 weken ben ik weer in Nederland. Het lijkt echt net alsof ik hier een maandje ben en eigenlijk wil ik ook nog helemaal niet naar huis. Ik heb het hier zo naar mijn zin, hele lieve mensen, hele goede sfeer, leuke feestjes, gezelligheid, goed eten en niet te vergeten: mooi weer.
Inmiddels zijn mijn ouders ook alweer twee weken thuis. Ik heb alleen maar leuke dingen met ze gedaan. Zoals ik al schreef in mijn vorige verslag heb ik met dolfijnen gezwommen. Wauw.. wat een ervaring! Zo leuk! Zulke lieve beestjes zijn het!!
Ook zijn we naar Klein Curaçao geweest. Dit is ongeveer 1,5 uur met de boot vanaf Curaçao en is eigenlijk een onbewoond eiland. Het is echt prachtig. We hebben er ook met schildpadden gezwommen. We konden daar snorkels huren en toen gingen we met heel de groep
Veel dingen hier op Curaçao lijken een soort van nep. Als je bijvoorbeeld op google zoekt naar Klein Curaçao en dan bij afbeeldingen kijkt, zie je echt een heel wit strand, licht blauwe zee, blauwe lucht, zonnetje.. Het lijkt soms ook heel bewerkt. Maar als je dan eenmaal zelf daar staat, dan zie je dat alles aan die google afbeelding gewoon echt is en totaal niet bewerkt is. Zo bijzonder!
Mijn stage zit er ook alweer bijna op, over 2,5 week is het klaar. Dan heb ik nog een weekje vakantie hier en dan kom ik richting Nederland..
Nou, ik ga nog even genieten van de laatste weekjes, voor ik het weet zijn ze voorbij..
Tot snel!

• 03 Mei 2016 - 00:09