Update 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu Update 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van NataschaLangelaan - WaarBenJij.nu

Update 1

05 Januari 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,
Tijd voor een eerste update vanuit het warme Curaçao! Gister met een half uur vertraging aangekomen op Hato (luchthaven hier in Curaçao). De eigenaren van ons appartement (Christina en haar man) hebben ons opgehaald en het een en ander verteld over het eiland. Het appartement ligt erg centraal dus dat is fijn :)
Eenmaal bij het appartement aangekomen hebben ze ons beide appartementen laten zien. De een is voor 3 personen en de ander is voor 4 personen. Ik verblijf in het appartement voor 3 personen. De appartementen zitten niet op hetzelfde terrein maar liggen naast elkaar, wat ook erg makkelijk is. Beide appartementen hebben waakhonden.
De groep stagiaires die bijna weg gaan hadden een barbecue georganiseerd, samen met de eigenaren. Het was een afscheidsbarbecue voor hen en een welkomstbarbecue voor ons.
We waren nog best moe van de vlucht dus gingen we rond 10 uur Curaçao'se tijd slapen. Wij dachten dat we konden uitslapen, maar de groep stagiaires die bijna naar huis gaan vertelden ons dat dat niet het geval zou zijn. Ze hadden gelijk.. om 5 uur deze tijd waren we allemaal klaarwakker. (Het is hier 5 uur eerder dan in Nederland)
Het is hier vandaag erg bewolkt maar toch nog erg warm. Rond 7 uur 's avonds is het in een keer donker en rond 7 uur 's ochtends is het ook in een keer weer licht. Heel apart om te zien.
We hebben ons huisdier ook al gevonden, een kakkerlak..
Vanochtend hebben we eventjes wat boodschapjes gedaan, straks gaan we als het goed is onze auto's ophalen en dan gaan we eventjes over het eiland touren.
Nou, dit was zo'n beetje mijn eerste dagje hier.. Snel weer een update!!

• 05 Januari 2016 - 15:17

Gentianen:

Dag Natascha,

Erg fijn om al zo snel een bericht te krijgen met een eerste - en positieve - indruk. Dit alles na een lange reis. Is het niet rond 9 uur ?

Even bijkomen van een kleine "jetlag" en zeker goed om eens even het eiland te verkennen.

Met belangstelling zullen we je komende verslagen volgen. Veel succes opnieuw toegewenst namens ons beiden.

• 05 Januari 2016 - 19:40

Jolanda Groeneweg:

Hallo Natascha,

Fijn en leuk om je reis verslag te lezen.
    Lekker spannend he met elkaar alles onder nemen.
    Het eiland verkennen en lekker van he mooie weer genieten.
    Foto's volgen vast.

Wanneer mogn jullie gaan werken.

Ik ga zeker jou verslag steeds lezen.
    Maar ga in ieder geval genieten van je stage daar.

Gr Jolanda Groeneweg

• 06 Januari 2016 - 04:27

Darryl:

yyyoooooooooo,

seeehhh, awo!

Goed om te lezen allemaal nichtje! lekker genieten, veel chillen swa.
    Ben benieuwd naar de verhalen die je nog gaat schrijven! ;)

Groetjes uit (momenteel) Ubud, Bali.

xx
    Darryl en mama leny.